single-blog-img

آشنایی با بهترین سنسورهای rvg بازار ایران

استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته و باکیفیت ازجمله نکاتی است که به طور معمول بیماران توجه بسیار زیادی به آن دارند؛ بنابراین بهره‌گیری از تجهیزات بروز و باکیفیت باید همواره مورد توجه و دقت دندانپزشکان قرارگیرد.

سنسور RVG یکی از تجهیزات بسیار مهم هر مطب به شمار می‌آید که مانند بسیاری از تجهیزات دیگر برندها و شرکت‌های مختلفی دست به طراحی و تولید آن زده‌اند. برای اینکه بتوانید بهترین سنسور rvg را انتخاب کنید، لازم است تا در رابطه با انواع  سنسورهای rvg بازار ایران آشنایی بیشتری داشته باشید. در ادامه قصد داریم به بررسی بهترین سنسور rvg بازار ایران بپردازیم.

 سنسور RVG دندانپزشکی چیست؟

قبل از بررسی انواع سنسورها، ابتدا بهتر است با RVG و کاربرد آن در مطب‌های دندانپزشکی بیشتر آشنا شویم. سنسور RVG نسل پیشرفته و بروز در تصویربرداری داخل دهانی و دیجیتال به شمار می‌آید. این نوع تصویربرداری دیجیتال به فیلم‌های رادیوگرافی نیازی ندارد. در فرآیند درمان دندان، اغلب بهترین سنسور rvg داخل دهان فرد بیمار قرار می‌گیرد که از یک نوع سنسور CCD ساخته شده است؛ به صورتی که نقطه حساس سنسور در مقابل هد رادیوگرافی جای می‌گیرد. این نوع رادیوگرافی به طور معمول عکس‌های بسیار باکیفیت و واضحی را ارائه داده و جایگزینی بسیار عالی برای رادیوگرافی اشعه ایکس به حساب می‌آید.

از اصلی‌ترین مزایای این روش رادیوگرافی که توجه بسیاری از بیماران را به خود مشغول کرده است، می‌توان به کم خطر بودن آن و عدم تهدید بیماران اشاره کرد. در وصف دیگر مزایای این سنسور می‌توان گفت سنسور RVG سطح تابش اشعه ایکس را به طور معمول تا ۷۵ درصد کاهش می‌دهد.

از طرفی، این سنسور قابلیت مشاهده بسیار سریع تصاویر و همچنین پاکسازی زمان موردنیاز جهت ثبت و نمایش فیلم را برای افراد به خوبی فراهم آورده است.

بهترین سنسور RVG  بازار ایران کدام است؟

پیش از آن که بخواهیم به خرید سنسور RVG دندانپزشکی بپردازیم، لازم است بهترین سنسور rvg  را به خوبی بشناسیم. این نوع رادیوگرافی مانند بسیاری از تجهیزات دیگر، توسط برندهای متنوعی تولید شده است که هر یک از آن‌ها مشخصات و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید این سنسور کنید، ابتدا با بهترین برندهای آن آشنا شوید تا بتوانید خریدی باکیفیت داشته باشید. در ادامه لیستی از بهترین سنسورrvg  برای آشنایی بیشتر دندانپزشکان عزیز فراهم شده است؛ همراه ما باشید.

سنسور RVG وودپیکر

سنسور RVG وودپیکر را می‌توان بهترین سنسور rvg دندانپزشکی دانست‌. این محصول ساخت کشور چین است و ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد، در زیر می‌‌توانید با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه سنسور آشنا شوید.

  • دارای سیستم پردازش تصاویر پیشرفته
  • دارای انعطاف و لایه فایبراپتیک
  • طراحی زیبا با گوشه‌های گرد جهت به کارگیری آسان
  • دارای کیفیت 26 خط بر میلی متر
  • ضخامت بسیار نازک در حدود 4.4 میلی‌متر
  • مقاومت در برابر رطوبت، مایعات، آلودگی‌های محیط و…
  • ضد آب
  • دارای استاندارد CE اروپا و IOS
  • امکان چرخش و معکوس سازی تصاویر
  • برخورداری از قابلیت اندازه گیری زاویا بر روی تصاویر

سنسور RVG کداک

از پرطرفدارترین سنسورهای rvg می‌توان به سنسور RVG کداک اشاره کرد. این سنسور پیشرفته‌ و مجهز در واقع ساخت کشور فرانسه بوده و در بازار ایران فروش بسیار بالایی دارد. این سنسور تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌دهد؛ به همین علت محبوبیت بسیار بالایی بین دندانپزشکان و مراکز درمانی سرتاسر جهان دارد.

به طور کلی اگر به دنبال بهترین سنسور rvg هستید ما این سنسور را به عنوان بهترین گزینه به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نوع سنسور با برخورداری از ویژگی‌های جذاب خو توانسته است توجه بسیار از افراد را به خود جلب کند. در زیر می‌توانید با ویژگی‌های سنسور  RVG کداک آشنا شوید:

  • برخورداری از قابلیت سه بعدی کردن و رنگی کردن تصاویر
  • بهرمندی از نرم‌افزار جهت ویرایش عکس
  • بهرمندی از  کیفیت و وضوح 17 خط بر میلی‌متر
  • دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
  • دارای قابلیت مدیریت و اصلاح فایل
  • دارای ضخامتی حدود 7.3 میلی‌متر
  • دارای تاییدیه از استانداردهای CE اروپا، FDA آمریکا، TUV و IOS

سنسور RVG واتک

سنسور RVG واتک نیز جزو بهترین سنسور rvg  به حساب می‌آید که در کشور کره جنوبی ساخته می‌شود. به عبارتی می‌توان RVG واتک را باکیفیت‌ترین و بهترین سنسور آر وی جی  دانست. این نوع سنسور به علت برخورداری از کیفیت بالا توانسته توجه بسیاری از دندانپزشکان را به خود جلب کرده و به یک گزینه ایده‌آل برای آن‌ها تبدیل شود. برخی از بهترین ویژگی‌های سنسور واتک عبارتند از:

  • قابلیت ثبت عکس با کیفیت حتی در صورت استفاده از منابع قدیمی اشعه ایکس
  • ارائه تصاویر با کیفیت بالا
  • دارای ضخامت سنسور حدود 4.8 میلی‌متر
  • امکان انتقال تصاویر با استفاده از اتصال مستقیم خیلی سریع در مدت 2 ثانیه

جمع بندی

امروزه خرید بهترین سنسور ار وی جی دندانپزشکی برای داندانپزشکان به یک موضوع بسیار اساسی تبدیل شده است و اغلب آن‌ها به دنبال بهترین سنسور rvg دندانپزشکی در بازار ایران هستند. در نظر داشته باشید که تعداد و تنوع این محصول بسیار زیاد است و به همین علت ممکن است که انتخاب بهترین سنسور rvg بازار ایران برای اکثر افراد امری دشوار باشد.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از اقدام به خرید این سنسور در ابتدا انواع باکیفیت و مرغوب آن را بشناسید. با بالا بردن شناخت خود در رابطه با این محصول، می‌توانید خیلی راحت محصول مدنظر خود را خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و شناخت انواع مدل‌های پرفروش می‌توانید با مشاورین مجرب ما در مجموعه سلامت تجهیز لطیفی تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

قیمت بهترین سنسور RVG دندانپزشکی در بازار ایران چقدر است؟

به طور کلی عوامل بسیار متعددی روی تعیین قیمت این محصول تأثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به کیفیت، کشور سازنده و فروشگاه عرضه کننده محصول اشاره کرد.

بهترین سنسورهای rvg دندانپزشکی در بازار ایران کدامند؟

سنسورهای rvg دندانپزشکی در بازار ایران بسیار متنوع هستند که از بهترین آن‌ها می‌توان به  سنسورهای rvg کداک، واتک، وودپیکر اشاره کرد.

چگونه می‌توانیم یک سنسور RVG دندانپزشکی باکیفیت‌ را خریداری کنیم؟

برای اینکه بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید، در ابتدا لازم است تا با بهترین انواع این محصول آشنایی داشته باشید و در نهایت یک فروشگاه مناسب را برای خرید آن انتخاب کنید.

This Post Havent Any Comment

دیدگاه